Glad Ejendomsservice er etableret i 2006 af Brian Phillip. Navnet var Holmblads, da virksomheden stammer fra Holmbladsvænge på Amager. I begyndelsen tilbød Holmblads den klassiske servicevifte med vinduespudsning, trappevask og daglig renhold for boligforeninger og private.
Igennem en årrække har Brian opbygget en grundig erfaring inden for branchen, og har langsomt men sikkert opbygget en betragtelig portefølje af glade kunder i hele Storkøbenhavn. Hvad der også er blevet opbygget, er den knowhow der skal til at løse de mange udfordringer der kan dukke op på større ejendomme.
Efter de spæde års indlæring tog Holmblads fat på udspecificerede viceværtordninger med døgnvagt for boligforeninger og virksomheder i København. Herfra faldt opgaven med vinduespudsning for private ud af serviceviften, og den virksomhed der i dag hedder Glad Gruppen begyndte at tage sin form.
Siden 2013 har Glad Gruppen oplevet en massiv tilgang af kunder. Det omfatter både boligforeninger og erhvervsejendomme. Det betyder også, at det har været nødvendigt at udvide antallet af medarbejdere. Imødekommende, stabile medarbejdere er håndplukket til at tilbyde den bedste service til de mange nye kunder.
Siden opstarten har det været vigtigt for Brian, at virksomheden var kendetegnet af medarbejdere der gider sit arbejde. Branchen er på mange måder farvet af ansatte, der kun servicerer ejendomme ”indtil noget bedre dukker op.” Sådan er det ikke hos Glad. Vi kan lide vores arbejde, også selvom det til tider kan været hårdt og utaknemmeligt. Vi efterlader en ejendom, som vi selv har lyst til at bo.
Vi håber, at du også med tiden vil give os hos Glad Gruppen mulighed for at vise, hvor godt vi kan tage os af din ejendom.
Hvis du har lyst til at høre mere om virksomheden eller hvad vi kan tilbyde, er du meget velkommen til at kontakte os for et uforpligtende besøg.
Tidslinje
– Holmblads etableres på Amager af Brian Phillip
– Virksomheden flyttes til Østerbro, København
– Ejendomskunde nr. 20 kommer til
– Glad Gruppen indgår en strategisk samarbejdsaftale med Schønemanns VVS om varetagelse af ejendommenes varmeanlæg, der herefter indgår i alle viceværtaftaler
– Holmblads skifter navn til Glad Gruppen, men kendes i daglig tale under navnet Glad Ejendomsservice
– Kenni Bertelsen indtræder i virksomheden som Driftsleder
– Glad Gruppen udvider serviceviften med parkeringskontrol under navnet Parkforce
– Ved udgangen af året tæller virksomheden 4 mand
– Glad Gruppen udvider serviceviften med vandskadeservice
– Ejendomskunde nr. 50 kommer til
– Glad Gruppen udvider igen serviceviften med alge-, tag- og fliserens
– Ejendomskunde nr. 75 kommer til
– Ved udgangen af året tæller mandskabet 9 mand
– Virksomheden flytter til større lokaler i Dyssegaard
– Glad Gruppen udvider sit virkeområde til udvalgte byer på det øvrige Sjælland
– Glad Gruppen skiller Parkforce ud i separat selskab
– Glad Gruppen opdeles i tre separate enheder; Ejendomsservice, Rens og Vinduespudser
– Ved udgangen af året er vi blevet 14 mand der servicerer kunderne
– Ejendomskunde nr. 100 kommer til
– Grundet massiv vækst flyttes til nye lokaler, stadig i Dyssegaard
Glad Ejendomsservice ApS er en del af Glad Gruppen (CVR. 40063552), der siden 2006 har udført opgaver for tusinder af virksomheder.
Glad Gruppen kæmper for at levere kvalitet og godt håndværk på tværs af alle arbejdsopgaver.
Som en del af Glad-familien finder du også stigekontrol, droneflyvning, hedvandsrens (herunder fliserens, algerens og facaderens) og naturligvis vores vinduespudser.