Ejendomsservice Holbæk
Glad Ejendomsservice tilbyder nu også vicevært-ordninger i Holbæk. Da vi har flere medarbejdere lige i nærheden, kan du trygt ringe til os, når din ejendom skal sørges for.
Vi er grundlagt i 2006, og har siden da samlet god erfaring inden for stort set alle mulige og umulige opgaver. I dag servicerer vi mere end 100 faste ejendomme på Sjælland – store som små. Men der er også plads til din ejendom i Holbæk!
Professionelle løsninger, tilfredse medarbejdere
Vi lægger vægt på en seriøs tilgang til alle opgaver, og vi tilbyder hele pakken, når en ejendom skal serviceres. Uanset om der udelukkende er tale om renholdsopgaver eller hvis du også har brug for hjælp til inspektøropgaver, drift eller lignende.
Når du entrerer med Glad Ejendomsservice, får du også en virksomhed inden for døren, som har øje for at et godt arbejdsmiljø bl.a. medarbejderne. En rimelig løn, fornuftige arbejdsbyrde og plads til smil er nødvendigt for at kunne yde et godt stykke arbejde. Det skal kunne ses på vores medarbejdere at de er glade for deres arbejde og deres arbejdsplads. Det vil i sidste ende betyde, at du også får gavn af engagerede medarbejdere, der opfylder sine opgaver til fulde.
Vi går dog ikke på kompromis med den professionelle indstilling til jobbet. Når vi forlader en ejendom, forlader vi en ejendom hvor vi selv har lyst til at bo og/eller arbejde. Vi vælger ikke venstrehåndsløsninger, da det aldrig tjener til nogens tilfredshed. Arbejdet skal være i orden – hver gang!
Vil du have et tilbud?
Vi tager aldrig noget for at besigtige en ejendom og afgive et tilbud på ejendomsservice. Derfor er du også velkommen til at kontakte os for en uforpligtende samtale eller et møde, hvor vi sammen kan se på hvilke behov du har på din ejendom. En typisk ejendom vil tage i omegnen af 15-20 minutter at besigtige. Herigennem får vi overblik over jeres ønsker, hvorefter vi kan beregne et godt tilbud til jer.
Vi glæder os til at høre fra dig!